29.3.12

Projekt förrådsrensning

När vi flyttade fick vi två förråd, ett större ute vid carporten och ett mindre inne i huset men då det var så mycket annat i och med flytten slutade det med två förråd i totalt kaos. Jag som har allmänt kontrollbehov på mina saker och som hatar att inte veta var jag har dem tycker att detta är sjukt jobbigt så idag ska jag ägna några timmar åt att ta tag i åtminstone lite av röran. Jag kommer absolut inte hinna allt, men lite är bättre än ingenting.

- Jag ser framför mig förråden städade med kartonger märkta med vad de innehåller, ställda i fina rader. Någon gång i framtiden ska jag ha det så! :) Ordning och reda!

Klockan ett ska jag sedan hämta barnen och innan det tänkte jag hinna mig ut på en löptur så nu är det dax att sätta fart. Upp och hoppa! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar