22.3.12

Another fine day

Morgonen började med att vi inte ställde någon klocka. Det fanns helt enkelt ingen chans i världen att barnen skulle sova så länge som till ett när min föreläsning började. ;) De vaknade kvart i sju. Helt okej tid de dem på senaste tid vaknat både sex och fem. Vi tog det lugnt på morgonen och jag ringde till dagis och meddelade att de kommer senare. Lämnade barnen vid halv tio och hann sedan med en springtur innan skolan. Efter skolan kunde jag åka direkt hem då barnen redan blivit hämtade av sin mormor. Sedan har vi varit på första simskolelektionen med sonen, succé, och när barnen somnat kollade jag och mamma på film. Another fine day helt enkelt. Som en extra guldstjärna på dagen fick jag under kvällen resultatet på en av dem två senast gjorda tentorna, i made it!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar