17.2.12

Lediga

Ledig fredag idag igen, den näst sista i denna kurs. Barnen leker och serverar låtsas frukost åt mig som ligger i sängen och grejar med datorn. Vad dagen har att erbjuda vet jag inte ännu, annat än att barnen ikväll bestämt att de ska sova över hos sin moster. Att ta mig ledigt på fredagar är det bästa jag kunde göra efter en jobbig höst, jag känner mig mer motiverad till skolan och att vara ledig med barnen är verkligen bäst! Men om två veckor tentar vi av denna kurs och efter det startar en period med små kurser igen så då blir det fullt ös igen kan jag tro. Skillnaden från i höst är däremot att vi nu inte dessutom har en flytt att tänka på. Och för er kännedom: Vi trivs så i nya lägenheten! :)
Här kommer ett smakprov på vad vi sysslat med på våra lediga dagar.

Och som vanligt i våran familj spårar det ut lite smått när kameran kommer fram.
Nu riktig frukost och sedan ska vi kicka igång dagen på riktigt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar