13.5.12

Sköna söndag

Solen skiner och himlen är blå nog är väl livet rätt härligt ändå. (Att termometern vara visar 4,5 grader struntar jag i.) Klockan är åtta och jag äter frukost innan jag pyser iväg på jobbet. Barnen är vakna och vi har hunnit mysa i soffan en stund. En underbar start på dagen! Jag hade en bra lördag igår bestående av en bra dag på jobbet, följt av en spontanmiddag med fina vänner, följt av en födelsedagsfest för en annan fin vän så nu ser jag fram emot en lika bra söndag!

Jag känner mig glad och att våran vecka i sommarvärmen verkligen laddat upp mina batterier. Imorgon drar en ny vecka igång och jag känner mig redo för fyra veckors hårdplugg. Vi ska nu läsa våran första riktiga logopedikurs, tal- och språkstörningar hos barn, det blir grymt intressant. Nu off to work.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar