2.1.12

Välkommen tillbaka...

...vardagen!

Efter en intensiv höst och påfrestande flytt är vi nu tillbaka i vardagen, barnen är på dagis idag, B jobbar och jag ska sätta mig och plugga. Vi trivs verkligen i nya lägenheten alla fyra och jag hoppas att det faktum att flytten är avklarad ska ta bort åtminstone lite av den "vardagsstress" vi känt under hösten. Efter flytten var jag verkligen utpumpad och vare sig det var särskilt smart eller inte har jag tagit mig i princip hel-ledigt under julen. Nu är det tenta på onsdag och sedan ska två uppgifter in på söndag och -JA, jag ligger efter men det har det varit värt. För även om jag inte skulle klara kursen nu, så har jag fått ladda upp batterierna lite åtminstone och kommer inte köra slut på mig innan nästa termin ens dragit igång.

Men nu pepp-musik och plugg innan panik-inför-tentan-stressen infinner sig. <3


"None a wi nuh know weh tomorrow may bring cah. Di future deh hours away. So mi a live my life today, mi a live my life Today yeah. So low mi mek mi talk weh mi waan fi talk mi Have nuff mi say. So mi a go live my life today, mi a go live my life today. So everybody help mi sing it out.

Oh oh, Mi love my life. Oh oh Mi love my life. Oh oh Mi love my life. So mi a live my life today. Oh oh Mi love my life. Oh oh Mi love my life. Oh oh Mi love my life. So mi a live my life today."
(I love my life - Demarco)

1 kommentar:

  1. Det är nog bra att ta en sån break för då kommer nog det du läser nu att gå in iaf. För har man allt annat så sitter det och blockar där skolgrejjer ska in. Kram och gott nytt år på er.

    SvaraRadera