16.9.11

Nyklippt


Sitter hemma och njuter av känslan av ett nyklippt hår. Har verkligen varit dax att klippa sig ett bra tag nu och på slutet har jag knappt kunnat ha håret utsläppt utan att det ser riktigt slitet ut. Har haft en riktigt mysig morgon, lämnade barnen på dagis vid åtta, tränade lite på gymmet och sedan hade jag tid hos frisören. Älskar att sitta där i frisörstolen och någon håller på med ens hår. De hade dessutom fredagsfika hos frisören så medan håret torkade fick jag både kaffe och rabarberpaj.

Ska läsa några rader i en artikel till skolan och sedan slänga i mig lunch innan jag ska hämta barnen från dagis vid 12:00. Sedan är det helg! <3 Wonderful! Solen skiner ute och det är en underbar höstdag så min plan för eftermiddagen är att ta med oss mellis och gå till äventyrslekparken och busa. Perfekt avslutning på en arbetsvecka och en lika perfekt start på helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar