30.6.12

Uppdateringsförsök nr två

Gjorde ett försök att uppdatera igår. Men det lyckades inte riktigt så här kommer ett nytt försök. Tror att det berodde på mängden bilder jag försökte ladda upp via mobilen så jag nöjer mig med en bild så länge.

Först och främst, appropå bilden, visst ser det mysigt ut med mjukglassätning? Det tyckte vi att det var, iaf fram till dess att dem två syskonrivalerna bestämde sig för att bråka om dem ena glass-struten och glass flög på oss alla tre och troligen på även dem som sätt runt omkring. För det mesta är jag världens stoltaste mamma till dessa guldklimpar men ibland kan tillvaron krångla lite. ;) Vi tog första bussen hem, barnen skämdes lite och efter en kort stund var allt som bortglömt och mina goungar var tillbaka.

Det jag försökte skriva igår tillsammans med alla andra bilder som ni går miste om just nu var mest att vi har det bra. När är det är fint väder passar vi på att njuta i solen och när vädret är sämre passar vi på att få saker gjorda, typ handla, städa och pyssla på. Har i veckan gjort i ordning ena uteplatsen men det får ni se bilder på en annan dag. :) I veckan här vi även haft mamma här på besök, alltid mysigt. Nu i helgen jobbar jag vilket känns helt okej då jag faktiskt haft tre veckor helt ledig sedan sista tentan. Vilken jag för övrigt fick resultatet på igår, jag klarade den. :)

Om två veckor åker vi på semester. Annars har vi inga större planer dem kommande veckorna. Lite jobb för min del men mesta dels ledig tid hela familjen. Nice!

Det var en uppdatering om här och hoppas den går bättre att ladda upp. Nu sover trollen gott och jag ska snart göra detsamma. Ha det bra så länge, det ska vi. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar