16.11.11

Nattuggla..

Kväll efter kväll hamnar jag kvar uppe. Det är verkligen inte bra för det innebär ju faktiskt att jag är grymt trött på dagarna. Men just nu, just denna vecka värdesätter jag tiden på kvällarna enormt.Förra veckan var en intensiv pluggvecka och all ledig tid gick åt till att plugga. Denna vecka är en lugnare vecka i skolan och det känns som att jag måste ta igen all förlorad egen-tid.

Jag älskar mitt liv, mina underbara familj, mina fina vänner men allt som händer på dagarna är oftast intensivt och till stor del stressigt hattande hit och dit så att bara vara still på en enda plats och koppla bort allt annat för en stund är ibland oanat skönt.

Nu är jag ledig resten av veckan och jag hoppas verkligen att det innebär att jag kan göra massvis med saker på dagarna, både hemma i lägenheten, med barnen och själv så jag faktiskt kan unna mig att sova på kvällarna. Nu borde jag verkligen pallra mig till sängen. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar