19.11.11

Mina små hjärtan

Idag klättrade lillan upp i min famn gav mig en stooor kram och sa, -"Nu blev du glad!" Och det är verkligen sant, Jag är lyckligt lottad! Då och då händer det även att jag tänker till lite extra, och inser hur bra jag verkligen har det. Hemma hos oss bor det två små krabater som ständigt utvecklas och som fyller vårat hem med kärlek, ömhet och stolthet. Jag är stolt över att vara MAMMA till dessa två helt underbara små hjärtan. Även fast vissa dagar kan vara fruktansvärt jobbiga, som när man inte får sova på nätterna men ändå förväntas orka allt på dagen, som när syskonkärleken beter sig sådär fruktansvärt jobbigt att barnen bara bråkar så fort de kommer på 10 meters radie från varandra men ändå inte kan låta den andra vara, som när trotsen tar över och någon av dem lägger sig på golvet på ICA och bara skriker rakt ut och man själv måste bita ihop trots att man kanske har lust att göra detsamma, trots detta så är varenda dag, varenda timme, varenda sekund tillsammans med ens barn totalt UNDERBARA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar