19.7.11

Kvällspromenad

Har haft måndag i huvudet hela dagen, mycket tror jag det är för att jag jobbade helgen och sedan var ledig igår, men det är ju faktiskt tisdag och jag har nu gjort 25% av denna arbetsvecka. Men trots att det är tisdag så kände mig iaf så där måndags-trött i em och för att piggna till lite tog jag mig ut på en kort promenad på kvällskvisten. Som sällskap fick jag med mig en solstråle.

- Mamma ska gå på en promenad ska du följa med?
- Jaa!!... Eh. Nä, jag stanna med pappa.
- Okej. Då går mamma själv.
- Ja koja bara, jag följa med på pomenad.
- Pappa, vi gå på pomenad. Kommer stax.

Så vi gick! En färgglad solstråle på 2,5 och en trött och grå mamma. Lillan pladdrade på och jag samlade energi av frisk luften. Vi gick förbi vårat nya hus och oj OJ vad jag längtar tills det blir inflytt i december. :)

1 kommentar: