22.7.11

Fem små apor hoppade i sängen..

Eller iaf två små barn, och en mamma! ;)

Ofta de kvällar när JAG lägger barnen blir det en del bök och stök. Jag låter de ofta busa av sig lite när jag märker att de behöver det då jag gärna vill att de ska avsluta dagen med ett leende på läpparna och inte med uttrycket -Orättvist! Som båda barnen uttrycker sig så fort det inte blir som de tänkt sig.. Igår hoppade de iaf runt i sängen och busade i vanlig ordning. När det sedan var dags för mig att sova kunde jag inte motstå frestelsen över att ta ett litet skutt jag med. Så ist för att lägga mig ner lugnt och stillsamt tog jag sats och dök ner i sängen, (läs magplaskade). Och oj så roligt det var, kunde sedan inte hålla mig för skratt, inte för att själva hoppandet var fullt så skoj utan skrattade mer åt mitt beteende. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar