14.8.11

Utklädningsskåp


Veckans ena fynd blev ett skåp som jag hittade på blocket. Det är egentligen ett litet skåp/hylla från ikea som det monterats fast ett gammalt fönster på som dörr.

Jag har länge tyckt att gamla fönster är otroligt charmiga och fastnade direkt för detta skåp. Igår köpte jag krokar att montera invändigt i det för min tanke med skåpet var nämligen ett utklädningsskåp till barnen.

Båda barnen tycker jätte mycket om att klä ut sig och när alla kläder tidigare låg i en låda blev det mest ett massa slita ut på golvet för att hitta rätt, vilket resulterade i ett väldigt stökigt rum.

Idag har jag pysslat i ordning skåpet och här har ni resultatet. :)





1 kommentar:

  1. FINT!
    Jag trodde du hade sett på Ernst senaste program, där han gjorde ett vitrinskåp av gamla fönster. Jag är väldans sugen på prova!

    SvaraRadera